چرا فایبر سمنت برد ؟

فایبر سمنت برد یک عدد از مصالح ساختمانی تقویت شده است که در قرن حاضر بسیار آیتم استقبال قرار گرفته است.. فایبر سمنت برد توسط جیمز هاردی در اوایل دهه 1980 توسعه یافت. فایبر سمنت موفقیت که برای دوام طراحی شده میباشد ، مقاوم در برابر آتش ، مقاوم در برابر پوسیدگی و مقاوم در برابر جراحت رطوبت می باشد ، و این جایگزین ایده آل برای حفظ قلیل برای مصالح ساختمانی سنتی است.

چرا فایبر سمنت برد ؟

فایبر سمنت موفقیت مورد های طراحی معاصر و انعطاف پذیر را ارائه می دهد و بوسیله بسیاری از مردم نیوزلند برای تولید نمای خیره کننده به کار گیری می شود. ترکیب معمولی الیاف سلولز ، ماسه ، سیمان و آب ، به محصول استحکام می دهد تا در برابر دوران مقاومت کند.

فایبر سمنت برد از چه چیزی ساخته شده است؟

محصولات ما مهم استفاده از محصولات ساختمانی ایمن و استوار تولید می شوند و دارای حداقل ترکیبات آلی فرارVOC نظیر فرمالدئید هستند.

فایبر سمنت برد مخلوطی از موارد زیر است:

فیبر سلولز محلی ، از درختان کاج Radiata کاج که در مزارع کاشته شده اند

سیمان پورتلند

شن

آب

مقادیر یه خرده از افزودنیهای دیگر

به جهت یاری به پروسه یا این که ارائه محصولات اساسی ویژگیهای خاص استعمال می شود.

در کجا می توان از فایبر سمنت برد استفاده کرد؟

کمپانی اجرای نمای نیل بنا در بنا ، ساختمان های تجاری و تولید خانه های جدید برای موردها پایین به کار گیری می شود: روکش خارجی

  • روکش داخلی – کف ، سقف و دیوارها
  • کف سازی بنا
  • پوشش ناحیه مرطوب – حمام
  • طاقچه ها ، ایوان ها و گاراژها
  • دیوارها و کفهای آتش و آکوستیک
  • رویکرد حلی برای درز گیری و مهار آب

سیمان فایبر یک مصالح ساختمانی مضاعف متنوع می باشد که از سیمان تقویت شده کلیدی الیاف سلولز ، ماسه و چوب بازیافتی ساخته شده است. به عامل استحکام ، دوام و مزایای زیبایی ، در همگی نقاط ایران در کاربردهای داخلی و خارجی دوچندان آیتم به کارگیری قرار می گیرد. فایبر سمنت موفقیت اساسی عایق صوتی خوب ، از نگهداری کمی برخوردار هست و در برابر پوسیدگی ، آسیب آب و موریانه ها مقاوم است. پانل های فایبر سمنت پیروزی و تخته های آب و هوایی مزایای دوچندان دیگری هم داراست ، از پاراگراف همین که گونه های مختلفی از معماری مثل رنگ ، روکش اکریلیک ، سنگ و بافت را قابلیت پذیر می کند. برای آشنایی بیشتر با مزایای این مصالح ساختمانی کامپوزیت چند منظوره ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

فایبر سمنت برد برای ایجاد سیستم های روکش بیرونی در ساختمانهای کم ارتفاع و متوسط ​​ایده آل است. فایبر سمنت برد و سرامیک خشک با سطح صاف ، صاف و سطح لبه مربع ، جلوه ای فوق العاده مدرن و با دوام را ارائه می دهند.

فایبر سمنت برد یک سیستم نمای سیمان با الیاف همه کاره است که می توان از آن در خارج و داخل استفاده کرد. این دستگاه از قبل شکل گرفته ، از پیش آماده شده و غیر قابل احتراق است ، و آن را به یک دوام ، ایمن و زیبا برای پروژه شما تبدیل می کند.

آیا فایبر سمنت برد نسوز است؟

فایبر سمنت برد مشتعل نمی شود ، تولید گرما یا گسترش آتش را تسهیل نمی کند و دود از خود خارج نمی کند. به همین دلیل ، فایبر سمنت برد مقاوم در برابر آتش برای ساختمانهایی در مناطق آسیب پذیر از آتش سوزی مناسب است.

سایر مزایای فایبر سمنت برد

موجود در طیف گسترده ای از اشکال ، پروفیل ها و ضخامت ها ، از جمله تخته های هوا و ورق های سمنت برد

مناسب برای استفاده در مناطق مرطوب

مقاوم در برابر تخریب بیولوژیکی

سبک وزن در شکل پانل بسیار آسان برای نصب

هنگام استفاده از ورق های ضخیم تر و فشرده مقاوم در برابر ضربه

بعد از اتمام و نصب صحیح از نظر ابعادی پایدار است

انعطاف پذیری طراحی ساختمان های قاب بندی شده از نظر فرم و سطح