نکاتی درباره ساخت فایبر سمنت برد

شماره ۱: جزئیات را اساسی اشکال مشخص و معلوم کنید

نمای فایبر سمنت برد به طراحان ساختمان یک سری طرز به جهت سناریو جزئیات نمای خارجی آنان ارائه می دهد. طرح کلبه از پانل های عمودی و افقی در نصیب خارجی استفاده شده و از یک طرح پنجره مخصوص به فرد و یک پالت رنگ مختلفی برای جذابیت بخش اعظم در منزل برخوردار است. تزئینات سفید و آبی توجه شما را به مربع ها و منحنی های معلوم نمای کلبه جلب می کند. طراحی های خارجی در تمامی جا می تواند از قابلیت و امکان کاربرد فایبر سمنت برد بهره مند شود و سازندگان منزل در سراسر ایالات متحده برای ارائه طراحی برجسته منزل به سیمان الیافی اعتماد می کنند. حیاتی دقت به ادغام نمودن متریال ها و رنگ های متعدد می توان مطابق سلیقه خود نمای ساختمان تان را به وسیله فایبر سمنت برد دیزاین کنید.

شماره ۲: از رنگ قوی استفاده کنید

طراحان ساختمانها در طراحی خارجی خود جسارت بیشتری پیدا می نمایند و آغاز به استعمال از رنگ های تیره (مانند ذغالی ، آبی تیره یا این که مشکی) می کنند تا سبک منزل خود را پررنگ کنند. درصورتیکه طراحان ساختمان راهی به جهت به روزرسانی نمای بیرونی خویش بخواهند او به جهت یک تغییر و تحول بزرگ آماده نباشند، رنگ های تند و تیره هم در اصلاح و بقیه جزئیات بیرونی کار می کنند. به جهت اجرای نمای ساختمان خویش بدون شک اهمیت پیمانکار نما و طراح نما مشاوره بگیرید و از آنها یاری بگیرید زیرا آن ها در این زمینه می توانند شما را یاری کنند و ایده های جابی را برای زیباتر شدن منزل و همچنین استعمال از متریال مقاوم به جهت محافظت از باطن خانه به شما ارائه می دهند. از نمای فایبر سمنت پیروزی در متنوع ترین رنگ ها گرفته تا فایبرسمنت کف و دیوارهای جداکننده .

شماره ۳: فضای داخلی را با بافت تقویت نمایید

همانطور که می دانید از فایبر سمنت برد در منزل های سراسر عالم به کار گیری می شود و سازندگان خانه این پنل های کلیه کاره را در طرح های متعدد کارگزاری کرده اند. طراحان می توانند اهمیت ترکیبی از فایبر سمنت ، همراه حساس سایر مواد و محصولات دیگر، زیبایی بصری و مقاومت بیشتر به نمای خارجی خویش بیفزایند. تلفیق دو متریال مکمل یک روش عالی برای ساخت تضاد در نمای خارجی شماست و به کار گیری از رنگهای متعدد به هر طراحی که سلیقه شما میباشد به منزل ظاهری پویا می بخشد. نمای خارجی فوق کلیدی برد ترکیبی از سیمان الیاف و روکش سنگ برای طراحی اساسی کنتراست بالا و زیبا است. جفت شدن جلوه طبیعی سنگ مهم رنگ سپید و تیره رنگ در نما سبب ساز ایجاد تمایز در نمای خارجی و زیبایی بیشتر منزل می شود.

شماره ۴: از مواد مهم مقاوم استفاده کنید

فایبر سمنت موفقیت دهه هاست که محبوبیت متعددی داراست و امروزه این ماده کماکان سیر صعودی خویش در ساخت و سازها را مراقبت می نماید زیرا این یک تعیین پایدار به جهت هر دو نمای خارجی و درونی و ساختمان های تجاری و مسکونی است. درحال حاضر دلیل استعمال و این محبوبیت چیست؟ فایبر سمنت موفقیت به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و سوز و سرما و همینطور عایق مناسب در برابر گرما و مطلوب برای هر موقعیت آب و هوایی می باشد. علت محبوبیت همین متریال به عامل مزایای مضاعف بسیار آن می باشد که شامل موردها ذیل می باشد: فایبر سمنت بردها از استمرار بالایی برخوردار میباشند و تا ۵۰ سال دوام خواهند داشت که باعث صرفه جویی در مصرف مواد جایگزین و سایر منابع می شود. فایبر سمنت برد از موادی مانند الیاف سلولز و سیمان ساخته شده است.

فایبر سمنت برد فاقد آزبست میباشد و مهم مشقت بار ترین استانداردهای کد ساختمان آزمایش می شود تا از خانه محافظت نماید و از سلامت بیشتری در محیط داخلی برخوردار باشد. فایبر سمنت همچنین یاری می کند تا پروژه ها واجد حالت امتیاز LEED شوند. سازندگان ساختمان با افزایش درخواست‌کردن به جهت نماهای منزل های پایدارتر ، به مواد مناسب برای کار نیاز دارا هستند و فایبر سمنت برد مورد مناسبی به جهت آنان می باشد.

شماره ۵: طولانی تر نمودن کنتراست استارک

کنتراست شدید نام بازی در رنگ های منزل است. تعداد بیشتری از مالکان و سازندگان خانه ها ترجیح می دهند از نمای سپید حساس رنگ مشکی ، از پاراگراف ناودان ها و نرده های بالکن استعمال کنند. اصلی همین فرآیند ، دیگر حتمی وجود ندارد نگران یکنواخت بودن نمای خویش باشید. سیاه و سفید تقریبا دو آیتم از متداول ترین رنگ ها در کل محصولاتی می باشد که در نمای خارجی از آن استعمال می کنند ، بنابراین واجب نیست منتظر کار رنگ آمیزی سفارشی باشید.و اهمیت استفاده از همین رنگ ها در نمای خویش فقط چشم ها را به ساختمان خویش خیره می کنید. این یک نحوه عالی برای متمایز شدن از نماهای یکسان هست ، کاری که عمده طراحان می خواهند همین روزها انجام دهند و دوست دارا هستند نمای ساختمان آنها متعدد و دیده نواز باشد.