نحوه درست کردن آب قلیایی در خانه

صرف حیث از این که تبلیغات را باور نمایید یا این که نه، نوشیدن آب زیاد هیچ گاه چیز بدی نیست. اگر عشق مند به آزمون تمام آب قلیایی لوکساب هستید، روش هایی وجود دارد که می توانید به جای صرف هزینه به جهت بطری های پلاستیکی، خودتان آن را بسازید. در اینجا چهار شیوه دوست داستنی وجود دارد.

1. یونیزر آب بخرید

متأسفانه برای کیف پول شما، یکی از کارآمدترین منش ها به جهت تهیه و تنظیم آب قلیایی در خانه هم گران ترین است. یونیزه کننده های آب به تیتر الکترولیز آب کار می کنند. همین نوزادان بدون این‌که خیلی علمی شوند، یک روند الکتروشیمیایی ایجاد می کنند که حیاتی تجزیه الکترودهای منفی و مثبت در آب کار می کند.

دستگاه دو جریان آب را برمی گرداند: یک جریان قلیایی و در جریان دیگر اسیدی. یونیزر در ساخت آب مهم فراوان اثرگذار است. نکته اهمیت همین هست که همین فعالیت را سوای وارد نمودن هیچ ماده ای به آن انجام می دهد. درصورتیکه به نوشیدن آب قلیایی بسیار متعهد هستید، یونیزرها جایگزینی مقرون به صرفه برای خرید کردن مواردی از آب قلیایی در دراز مدت هستند. آن‌ها همچنین نیاز به بطری های پلاستیکی را کمتر می دهند، براین اساس به جهت گوشه و کنار زیست خوبتر هستند.

2. از جوش شیرین به کار گیری نمایید

کودک ها جوش شیرین فقط به جهت کوکی ها و کیک ها نیست. مهم سطح pH 9، جوش شیرین یکی از دوستداشتنی ترین و ساده ترین شیوه ها برای قلیایی نمودن آب آشامیدنی شما است. (شما نیز شاید قبلاً آن را در آشپزخانه خویش دارید.) برای آزمون کردن آن، ⅛ قاشق غذاخوری جوش شیرین را در 8 اونس مایع آب تصفیه شده ادغام کنید.

شما می خواهید مخلوط را تماما هم بزنید یا این که تکان دهید، براین اساس جوش شیرین قبل از نوشیدن تماماً حل می شود. چیزی که بایستی در آیتم این گزینه در حیث داشت، این می باشد که جوش شیرین سرشار از سدیم است. بنابراین، در صورتی که مراقب میزان مصرف نمک خویش هستید، ممکن می باشد بخواهید یکی از از شیوه های دیگر این لیست را امتحان کنید.

3. قطره pH را امتحان کنید

در حالی که جوش شیرین کاربردهای دیگری دارد، افت pHمانند موارد به طور مختص برای تبدیل آب آشامیدنی معمولی به آب قلیایی فرموله شده است. همین قطره‌های مایع حیاتی مواد معدنی و الکترولیت‌های زیاد غلیظ ساخته شده‌اند، براین اساس شما تنها بایستی چندین قطره به هر جام آب طولانی تر نمایید تا PH آن را ارتقاء دهید.

این مایعات طبق معمول در بطری های کوچک و دستی هستند تا بتوانید آن‌ها را در تمامی جا اهمیت خویش حمل کنید. طرفداران قطره‌های pH علاوه بر استفاده از آنان اهمیت آب، آنها را به نوشیدنی‌های اسیدی-آهم، قهوه- هم طولانی تر می نمایند تا اسیدیته را جبران کنند. بله، آنها بی طعم هستند. اینها یکی از دیگر از مورد های مقرون به صرفه هستند: از آنجا که شما تنها به یک‌سری قطره در هر لیوان آب نیاز دارید، یک بطری 15 تا 20 دلاری به جهت مدت طولانی و طولانی استمرار می آورد.

4. یک پارچ آب یونیزه بخرید

این فیلترها مشابه یونیزرهای الکتریکی هستند، ولی حمل و نقل و مقرون به صرفه خیس هستند. برای استعمال از آن، فقط آب را داخل فیلتر بریزید و بگذارید حدود پنج دقیقه بماند. پارچ های فیلتر قلیایی دو عمل انجام می دهند: اول، آب فیلتر می شود تا کلر و سایر سمومی که ممکن هست وجود داشته باشد کاهش یابد. دوم، یک پارچ قلیایی کمی هیدرات معدنی قلیایی به آب بیش تر می کند. آن را به عنوان یک فیلتر معمولی دارای چندین سطح مازاد و مزایای بالقوه در حیث بگیرید.