تشک لاتکس چیست ؟

تشک لاتکس چیست ؟ انسان به طور متوسط یک سوم از روز خود را در خواب می‌گذراند. بنابراین داشتن یک بستر مناسب اهمیت دارد، تشک های لاتکس اولین تشک هایی بودند که در دهه ۱۹۶۰ به مشتریان معرفی شدند. اما در طول زمان هزینه بالای تولید آن ها منجر به گران بودن آن ها و غیر قابل تهیه بودن آن ها برای قشر متوسط بود. اما امروزه پیشرفت در تکنولوژی منجر به کاهش قابل توجه قیمت این تشک ها شده است. در ادامه در مورد این تشک ها بیشتر توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

تشک لاتکس چیست؟

تشک لاتکس  روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند و تعداد افرادی که این مدل تشک خواب را برای خرید انتخاب می کنند بیشتر می شود. یکی از کاربرد های استفاده از لاتکس استفاده از آن برای ساخت تشک خواب می باشد. افرادی که برای استراحت از تشک لاتکس استفاده کنند در برخورد اولیه نرمی این تشک را احساس خواهند کرد و در صورتی که بیشتر و عمیق تر به تشک فشار وارد کنید سفتی آن را احساس خواهید کرد. این خصوصیت منجر به پشتیبانی کامل از بدن خواهد شد و افرادی که دارای ناراحتی های عضلانی هستند بر روی این تشک ها بدون هیچ گونه دردی به استراحت خواهند پرداخت.

تشک لاتکس چیست ؟

انواع مختلف تشک خواب لاتکس  شامل چه مواردی است؟

تشک لاتکس انواع مختلفی دارد که در هر مدل درصد متفاوتی از ماده اولیه استفاده شده است، در اینجا برای شما چند نمونه محبوب و معروف تر تشک را که بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است را آورده ایم : 

تشک دانلوپ

دانلوپ نوع فشرده تر و متراکم تر از بین دو نوع اصلی لاتکس است. فرایند تولید دانلوپ باعث می شود که رسوب طبیعی در انتهای تشک قرار گیرد و به این ترتیب تشکی فشرده تر و سنگین تر تولید شود. دانلوپ برای کسانی که به دنبال تشکی سفت و پشتیبانی کننده بدن هستند انتخاب مناسبی است. با این حال لایه های نرم تر دانلوپ می تواند انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد. این نوع از تشک برای افراد سنگین وزن مناسب تر است.

تشک تالالای

لاتکس تالالای با سطح مخملی باشکوه و لوکس خود شناخته می شود. این تشک برای کسانی که به طرفین می خوابند ایده آل است، چراکه فشار را از روی نقاط تحت فشار بدن در هنگام خواب بر می دارد و به نرمی لگن و شانه ها را نگه می دارد. فرایند تولید تشک تالالای باعث می شود که سطح فوم همگن تری داشته باشد و در نتیجه تشکی نرم تر و سبک تر باشد.

لاتکس مخلوط

این نوع تشک در فوم خود حدود 30 درصد لاتکس طبیعی دارد و مواد مصنوعی در هنگام تولید به آن اضافه شده است. این نوع تشک ها معمولا قیمت ارزان تری نسبت به دو نوع قبلی دارند.

مزایای تشک خواب لاتکس چیست؟

  • تشک لاتکس به علت وجود خاصیت انعطاف پذیری موجود در ماده تشکیل دهنده آن ، خواب راحتی را برای خریداران خود رقم می زند.
  • نرمی و تعادل متناسب تشک لاتکس یکی از مزایای خاص استفاده و انتخاب این تشک خواب می باشد
  • تشک لاتکس به طور کامل ستون فقرات بدن انسان را هنگام خواب پوشش میدهدو  باعث ایجاد کمر درد نمی شود.
  • لاتکس به کار رفته در تشک لاتکس باعث میشود که این تشک خواب به طور طبیعی دربرابر گردوغبار و باکتری ها و آلودگی ها مقاوم شود.
  •  گردش هوا در تشک لاتکس منجر به فراهم سازی دمای مناسب خواب مخصوصا در مناطق گرم و مرطوب می شود.
  • تشک لاتکس مخصوصا آن دسته از تشک هایی که از لاتکس طبیعی درست شده اند ، یکی از انوع تشک های طبی محسوب میشود و علتا آن همه توزیع متناسب و متعادل فشار بر روی بدن هنگام خواب است.
  • ویژگی دیگر و خیلی خاص تشک لاتکس دونفره این هست که حرکت را انتقال نمیدهد و تکان خوردن یکی از زوج ها در خواب باعث بیخوابی در فرد دیگر نمی شود.
  • تشک لاتکس یکی از بادوام ترین تشک هاست که میانگین طول عمر آن از انواع دیگر تشک به مراتب بالاتر و بیشتر است.
  • تشک لاتکس برای افرادی که به گرما حساسیت دارند متناسب است زیرا به علت جربان داشتن هوا گرمای اضافی تولید و منتقل نمی کند.
  • تشک لاتکس را میتوان متناسب با هر شخص طراحی  کرد.
  • لاتکس شیمیایی جزو مواد شیمیایی خطرناک محسوب نمی شود.

معایب تشک لاتکس چیست؟

۱، لاتکس خود را نمی تواند فرآیند اکسیداسیون متوقف کند، به ویژه هنگامی که در معرض نور ماوراء بنفش، فرآیند اکسیداسیون سریع تر است.

۲، لاتکس واقعی را نمی توان قالب بندی، به اصطلاح طبیعی لاستیک خلوص لاستیک لاتکس فقط ۲۰٪ -۴۰٪، بیشتر پروتئین و قند. لاتکس باید اضافه شود تا زمان ذخیره سازی افزایش یابد.

۳، با این حال، لاستیک لاتکس دارای اثر آلرژیک است و حدود ۸٪ افراد به لاتکس حساسیت دارند.

تشک لاتکس چه تفاوتی با تشک مموری فوم دارد؟

مموری فوم ابتدا در کاهش و پخش کردن فشار تاثیر شگفت انگیزی دارد، این موضوع جای بحث ندارد اما کلمه کلیدی در این جمله «در ابتدا» است. مموری فوم گرمای بدن شما را نگه می دارد و به تشک اجازه می دهد با شما حرکت کند و نقاط فشار بدن شما را در آغوش بگیرد. این نه تنها باعث می شود شما گرمتان شود، بلکه سلامتی شما را نیز به خطر می اندازد. گزارش های زیادی از غلطیدن و افتادن از روی تشک مموری فوم وجود دارد. در حالی که تشک لاتکس به دلیل داشتن خاصیت تنفسی مناسب این مشکلات را ندارد.

قیمت تشک خواب در سورنا صنعت

با توجه به متریال هایی که در ساخت تشک خواب استفاده می شود و هم چنین ابعاد آن و رویه تشک قیمت این محصول متغیر می باشد. برای اطلاع بیشتر از قیمت بروز تشک ها می توانید به سایت سورنا صنعت www.surenasanat.com مراجعه کنید.

خرید تشک مناسب

فروشگاه اینترنتی سورنا صنعت در زمینه تولید، تأمین، فروش و توزیع انواع محصولات صنعتی و نیمه صنعتی و خانگی فعالیت میکند. در حال حاضر با مجموعه ای هدفمند و تیم مدیریتی قوی، پای در عرصه فروشگاه آنلاین گذاشته است. این مجموعه بیش از 8 سال به صورت سنتی در بازار حضوری قوی داشته است. برای خرید تشک طبی با قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی سورنا صنعت که در زمینه فروش انواع تشک فعالیت می کند سر بزنید.

خرید مستقیم تشک از کارخانه

انواع تشک طبی فنری، تشک فنری نوزاد و تشک سوپر طبی را از سورنا صنعت خرید نمایید.