بهرین برنج برای سوشی کدام است؟

در مورد سوشی، برنج 70 درصد و ماهی 30 درصد است». چیزی است که شما ممکن است آن را وسواس برنج بنامید. غلات بیشتر چیزی که در اینجا پیدا می کنید دانه متوسط ​​است، اما برنج سوشی باید دانه کوتاه باشد. همچنین اگر دانه ها خیلی دیر برداشت شوند، برنج زمانی که نیگیری را تشکیل می دهید خیلی خشک و ترک می خورد. برای همین، برنج جوانتر بهترین است. سوشی، البته، نهایت غذای ساده است: عمدتاً فقط برنج و یک تکه ماهی خام، به نظر می رسد که هر کسی با یک چاقو و یک دست کارآمد می تواند آن را درست کند. اما جزییات غیرممکن را در نظر بگیرید و آن را روی ماهی بکار ببرید – از کجا آمده است؟ بهترین برنج ایرانی برای تهیه سوشی کدام است؟ برای بهترین طعم، چه مدت باید قبل از سرو آن را پیر کنید؟ چه مدت باید آن را ماساژ دهید تا نرم شود، اما همچنان بافت داشته باشد؟ برای برجسته کردن طعم بخش های مختلف عضله، باید یک قطعه را از کجا و از چه زاویه ای برش دهید؟ از آنجایی که دما روی عطر تأثیر می گذارد، قبل از سرو، چقدر باید اجازه دهید ماهی در دست شما باشد؟ آیا با خرید برنج ایرانی ارزان کیفیت سوشی از بین می رود؟ چقدر ماهی را داخل برنج فشار می دهید تا لقمه ای درست شود که یکپارچگی داشته باشد اما متراکم نباشد؟ – و می بینید که کجا یک غذای ساده چندان ساده نیست.

با ما همراه باشید تا ببینیم بهترین برنج برای سوشی کدام است؟

کدام برنج برای سوشی مناسب است؟

هر عاشق سوشی می داند که برنج یکی از مواد مهم این غذای سنتی ژاپنی است.

و اگرچه ممکن است مشکل باشد، اما می توان سوشی خود را در خانه درست کرد. تنها چیزی که نیاز دارید ماهی خام یا هر نوع غذای دریایی دیگری به انتخاب خود و برنج (و هر ماده دیگری که در سوشی خود می خواهید) است.

وقتی صحبت از برنج می شود، آیا می دانید کدام برنج برای سوشی بهتر است؟ به طور سنتی، نوع خاصی از برنج وجود دارد که سرآشپزهای ژاپنی از آن برای سوشی استفاده می کنند و به آن برنج سوشی می گویند. این نوع برنج در واقع از برنج ژاپنی دانه کوتاه تهیه می شود. با این حال، اگر نمی توانید آن را پیدا کنید، می توانید از انواع دیگر برنج مانند سرلاشه برنج شمال ، شکسته برنج و برنج قهوه ای برای تهیه سوشی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عمده برنج به سایت آرتا رایس مراجعه کنید.

کدام برنج برای سوشی بهتر است ؟

آیا می توانید از هر برنجی برای سوشی استفاده کنید؟

از نظر فنی، می توانید از انواع مختلف برنج برای سوشی خانگی خود استفاده کنید، اما قطعا طعم آن مانند برنج سوشی نخواهد بود.

یکی از ویژگی های اصلی برنج سوشی چسبندگی آن است که باعث می شود به ماهی و سایر مواد سوشی بچسبد. برنج سفید معمولی خیلی پف دار است، اما اگر آن را به روش خاصی بپزید و مواد مناسب را اضافه کنید، می توانید آن را چسبناک کنید.

برنج را با توجه به شکل آن می توان به سه دسته برنج دانه کوتاه، دانه متوسط ​​و دانه بلند تقسیم کرد.

به خاطر داشته باشید که فقط می توانید سوشی را از برنج دانه کوتاه تا دانه متوسط ​​تهیه کنید، اما برنج دانه کوتاه همیشه بهترین گزینه است. در برخی از دستور العمل های ژاپنی، برنج دانه متوسط ​​و دانه کوتاه را با هم مخلوط می کنند.

هر کاری که انجام می دهید، سعی نکنید سوشی را با برنج دانه بلند درست کنید. اگرچه برنج دانه بلند رایج ترین نوع برنج مورد استفاده در غذاهای ژاپنی است، اما برای سوشی استفاده نمی شود. این به این دلیل است که حاوی نشاسته کافی نیست که باعث چسبندگی برنج می شود.