چند پیشنهاد برای کسانی قصد راه اندازی فروشگاه آنلاین دارند

چند پیشنهاد برای کسانی قصد راه اندازی فروشگاه آنلاین دارند : با گسترش تلفن های هوشمند و افزایش دسترسی به اینترنت در کشور ما ، مردم نیازهای خرید خود را از طریق فروشگاه های مجازی برآورده می کنند. تعداد معاملات آنلاین و خریدهای مجازی در 5 سال گذشته به طور متوسط ​​30 درصد رشد کرده است. البته این واقعیت که مصرف کنندگان به فروشگاه های مجازی الکترونیکی روی می آورند ، صاحبان فروشگاه های فیزیکی یا کسانی که می خواهند فروشگاه آنلاین جدیدی تأسیس کنند را به خود جلب می کند. افتتاح فروشگاه آنلاین هم برای افراد متقاضی آن بدون هزینه و هم راه حل آسان است.

چگونه یک فروشگاه آنلاین افتتاح کنیم؟ از کجا و چگونه باید شروع کنم؟

اول از همه ، اگر فروشگاه آنلاین ندارید و می خواهید یک فروشگاه اینترنتی افتتاح کنید یا به عبارت دیگر می خواهید یک فروشگاه مجازی افتتاح کنید ، می توانید با نرم افزار ساخت سایت رایگان اوژن یا همان فروشگاه ساز اوژن یک درایو تست رایگان بگیرید. می توانید حساب آزمایشی رایگان خود را در اینجا ایجاد کنید. جدا از راه اندازی فروشگاه مجازی ، ابتدا می توانید آنچه را که نیاز دارید بهتر درک کنید.

به عنوان تیم فروشگاه ساز اوژن ، خوشحالیم که به شما کمک خواهیم کرد. برای راه اندازی فروشگاه آنلاین می توانید با کارشناسان تجارت الکترونیکی ما به طور رایگان مشورت کنید. در این زمینه شما را راهنمایی می کند و به شما در روند شروع کمک می کند. شماره تماس 09116367929

چند پیشنهاد برای کسانی قصد راه اندازی فروشگاه آنلاین دارند

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سوال خود را بیابید.

با کلیک روی دکمه زیر

کلیک کنید

1- آدرس فروشگاه آنلاین خود را با محیط خود به اشتراک بگذارید

اکنون ، یک کاربر دقیق اینترنت دارای فیس بوک ، توییتر ، google + و یک رسانه جدید ، pinterest ، اینستاگرام و تویتر است. اطلاعات سایت و محصولات خود را از طریق این حساب های شبکه اجتماعی متعلق به خود به اشتراک بگذارید. از دوستان بخواهید که با دوستان دیگرشان به اشتراک بگذارند.

2-از Google Adwords و Facebook Ads و اینستاگرام استفاده کنید

با Google ، غول جستجوی جهان ، با ساختار AdWords که امکان تبلیغ از طریق شبکه خود را فراهم می کند ، کار کنید. به لطف این شبکه های تبلیغاتی ، می توانید به بازدیدکنندگانی دسترسی پیدا کنید که به دنبال محصولی که مستقیم می فروشید ، باشید و به راحتی می توانید در مدت زمان کوتاهی به برنامه هایی برسید که مقیاس آن را می گیرید. علاوه بر این ، تعداد بازدید کنندگان سایت شما می تواند به سرعت افزایش یابد. به همین ترتیب ، در فیس بوک و اینستاگرام ، بزرگترین شبکه اجتماعی جهان ، اعضا می توانند شغل ، تیم ، سن و غیره خود را به اشتراک بگذارند. و این داده ها به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد تا دقیقاً به افرادی که می خواهند برسند.

3- سورپرایز و چیزهای جدید ایجاد کنید

راه اندازی فروشگاه آنلاین به اینجا ختم نمی شود. همچنین تولید چیزهای جدید ضروری است. اعلام کنید که به کسانی که در سایت شما مشترک می شوند هدایایی اهدا خواهید کرد. کمپین هایی از این دست را در شبکه های اجتماعی سازماندهی کنید. به اعضای خود یا خریداران عادی خود از سایت خود پاداش دهید.

اگر بر اساس محصولی که می فروشید بازار رسانه های اجتماعی دارید ، محصولات آزمایشی رایگان را برای سایت ها یا بلاگرها  مسلط بر این بازار ارسال کنید. محصولات را بررسی کرده و از آنها بخواهید تا در مورد سایت شما و کالای فروخته شده مقاله بنویسند. مقاله ای که در مورد سایت شما نوشته شده است به شما امکان می دهد صدها نفر را در صورت توجه به محافل اجتماعی آنها در نظر بگیرید و می تواند یک کمپین موفق تلقی شود.

هدایای کوچک را در کنار وسایل خریداری شده ارسال کنید. مشتری که این هدیه را دریافت می کند قطعاً با ارسال ستایش در حساب توییتر خود و اینستاگرام به شما پاداش می دهد.

4- سهام اینفوگرافیک و شبکه های اجتماعی را تهیه کنید

اینفوگرافیک یکی از باهوش ترین راه ها برای انتقال اطلاعات خاص به مردم به روشی قابل درک است. همچنین ابزاری بسیار سریع در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید کفش را به صورت آنلاین بفروشید ، می توانید اینفوگرافیک تهیه کنید که با تصاویری نشان داده می شود که طول آنها به کیلومتر بسته به مناطق مختلف تغییر می کند. این یک اینفوگرافیک باشد که شامل آرم ها و آدرس های سایت شما باشد تا در صورت اشتراک ، بتواند به عنوان بازدید کننده به سایت شما بازگردد.

5- ویدئو های چالشی و سرگرم کننده بسازید

برای جمع آوری فروش یا بازاریابی سریعتر محصولات محبوب خود ، جریان های ویدیویی ایجاد کنید. یک تبلیغ سرگرم کننده یا پیام رسان در مکانی که جمعیت زیادی می توانند ببینند که به سرعت در شبکه های اجتماعی نیز پخش می شود. علاوه بر این ، فراموش نکنید که فیلم های مربوط به استفاده و نصب محصولات خود را به اشتراک بگذارید.

6- یک بلاگ ایجاد کنید و محتوا تولید کنید

محتوای بازاریابی ، یعنی با تهیه محتوای با کیفیت ، بازدیدکنندگان سایت خود را از جزئیات محتوای خود به صفحه فروش خود هدایت کنید. در کیفیت محتوای خود ، متون خوانا و حتما از تصاویر جذاب استفاده کنید. بسیاری از سایت های تجارت الکترونیکی در این بخش همچنین دارای وبلاگ تجارت الکترونیکی هستند و محتوای با کیفیتی درباره محصولات خود ارائه می دهند.

7- حتما کارت ویزیت تهیه کنید

یک کارت ویزیت ایجاد کنید که مطابق با طراحی سایت شما باشد و محصولی را که می فروشید در بر بگیرد. طراحی های قبلی را بررسی کنید ، مطمئن شوید که نشان دهنده هویت سایت خودتان است. این کارت های ویزیت را به طور مداوم با مردم به اشتراک بگذارید و آنها را به افرادی که در رویدادها با آنها ملاقات می کنید تقسیم کنید.

8- کدهای کوپن ایجاد کنید و کمپین ها را امتحان کنید

می بینید که صدها وب سایت وجود دارد که می توانید هدایای کوچک و ارازن قیمت پیدا کنید ، چه رسد به دارندگان سایت های تجارت الکترونیکی و کلیه موسسات مهم صنعت. مردم عشق غیرقابل مقاومت به کارت های هدیه دارند. کوپن تخفیف و کارت هدیه روشی است که می توانید هنگام ایجاد کمپین ها سریع پاسخ دهید. علاوه بر این ، کمپین های “ارسال رایگان” نیز برای مشتریان بسیار جذاب است. به جای دادن 10٪ تخفیف برای کالایی ، می توانید با انجام حمل و نقل رایگان ، درصد تخفیف را به 5٪ یا 4٪ کاهش دهید.

با فروشگاه ساز رایگان اوژن ، می توانید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کرده و می توانید به صورت آنلاین محصولات خو را بفروشید .