تولید فایبرسمنت طرح چوب با خصوصیت انعطاف پذیری بالا

تولید فایبرسمنت طرح چوب با خصوصیت انعطاف پذیری بالا : امروزه در ساخت ساختمان ها و طراحی داخلی و بیرونی انها از متریال های مختلفی مانند چوب، شیشه ، بتون ، کامپوزیت و … استفاده می شود. یکی از متریال هایی که استفاده از آن باعث خلاقیت در طراحی و معماری ساختمان ها می شود، و جلوه ی بسیار زیبایی به طرح القا و باعث طبیعی تر شدن حس ساختمان و نزدیکی بیشتر با طبیعت می شود فایبر سمنت برد می باشد.  فایبر سمنت طرح چوب از خانواده فایبر سمنت برد رنگی و محصولی بسیار مناسب برای پوشش نمای خارجی ساختمان های مسکونی و ویلایی است.

فایبرسمنت برد طرح چوب

فایبر سمنت برد صفحات پیش ساخته سیمانی هستند که خواص مکانیکی آنها با استفاده از سیلیس و الیاف سلولزی بهبود یافته است. فایبرسمنت برد طرح چوب جایگزین مناسبی برای چوب طبیعی در نمای ساختمان و دکوراسیون می باشد. فایبر سمنت برد طرح چوب با توجه به این که کاملا با چوب شباهت دارد و همچنین به دلیل داشتن خواص فایبرسمنت برد می تواند گزینه بسیار مناسب تری برای استفاده به عنوان نمای چوب باشد زیرا از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر متریال های عنوان شده است و از لحاظ کارایی نیز مقاومت بسیار بالاتری در برابر تغییرات دما،آب ، رطوبت و آتش را دارد.

با توجه به این موضوع که فایبرسمنت برد معمولا در بازار به صورت خام وجود دارد برای رنگ آمیزی آن باید بعد از اجرا اقدام نمود. با توجه به گسترگی طیف رنگ های موجود میتوان انواع روش های رنگ آمیزی و طیف های رنگی را باتوجه به نیاز پروژه و نظر طراح انتخاب نمود .

تولید فایبرسمنت برد طرح چوب با خصوصیت انعطاف پذیری بالاتولید فایبرسمنت برد طرح چوب با خصوصیت انعطاف پذیری بالا

فایبرسمنت برد طرح چوب با خصوصیت انعطاف پذیری بالا

از خصوصیات مهم این محصول انعطاف پذیری بالا و ایجاد سطوح منحنی بدون خیس کردن و یا عملیات خاص دیگری می باشد که به راحتی امکان ایجاد طرح های چوب همراه با انحنا را در نما و دکوراسیون های ساختمان خواهد داد. مقاومت بالا و دوام طولانی در تمامی شرایط اقلیمی از امتیازات مهم این محصول در مقایسه با چوب طبیعی است . که می توان از آن به چای چوب استفاده نمود و برخلاف چوب ، نیازی به نگهداری منظم ندارد و هرگز دچار پوسیدگی ، لایه برداری یا پیچ و تاب نخواهد شد .

کاربرد فایبرسمنت برد طرح چوب

از فایبرسمنت برد طرح چوب می توان در نمای ساختمان ، سقف کاذب و دکوراسیون استفاده نمود. همچنین این محصول با ضخامت ۱۲ میلیمتر گزینه مناسبی جهت ابزار های کنج یا قاب پنجره و گارد تراس می باشد .

روش نصب فایبر سمنت طرح چوب

فایبر سمنت برد طرح چوب که اصطلاحا به آن سایدینگ ( در واقع روش نصب ) هم می گویند ، به دوروش کرکره ایی ( Siding ) و تخت با بند گالوانیزه نصب می گردد . با توجه به شباهت این محصول به چوب در بسیاری موارد می توان از آن به عنوان ترموود در نماهای شهری استفاده نمود . که نسبت به چوب مقاومت و ماندگاری بسیار بیشتری از خود نشان می دهد.

شرکت تولید کننده فایبر سمنت برد

ما در شرکت مدرن سازان رادیس موفق به تولید فایبرسمنت طرح چوب با انعطاف پذیری بالا شده ایم. این شرکت  با هدف ترویج سبک سازی و مقاوم سازی در صنعت ساختمان و نهادینه نمودن استفاده صحیح از مصالح سبک از مصارف مختلف از جمله نمای ساختمان،سقف کاذب،دیوار های داخلی و پیرامونی تاسیس گردید.

این شرکت نماینده انحصاری فروش و اجرای فایبرسمنت و تولیدکننده فایبرسمنت برد در ایران می باشد. جهت مشاوره و یا خرید با ما در تماس باشید.

شماره تماس:

021-26645375

021-22909901-3