بهترین مارک برنج ایرانی کدومه؟

برنج ایرانی چی خوبه ؟ بهترین مارک برنج ایرانی کدومه؟ برای خرید برنج اینترنتی به چه نکاتی توجه کنیم؟ اسامی برنج ایرانی چیست؟ سالم ترین برنج ایرانی کدام است؟ این ها تنها گوشه ای از سوالاتی است که در خرید قوت قالب سفره های ایرانی به ذهن انسان خطور می کند. برنج ایرانی از مهم ترین ماده غذایی مصرفی مردمان کشور ماست که بدون آن، سبد غذایی ایرانی ها ناقص است و عدم مصرف آن امکان ندارد. از این رو خرید برنج ایرانی عادت جا افتاده ای برای ماست. برای خرید برنج  ایرانی سالیانه خود فقط کافی است کلیک کنید

برنج ایرانی خوب پس از پخت کیفیت پخت بالایی داشته، خمیر نمی شود و خوش عطر و طعم است. خرید برنج خوب و با کیفیت تضمین پخت برنجی با همان میزان کیفیت بالاست. در ادامه با انواع برنج ایرانی و اسامی آن ها آشنا می شویم تا بدانیم ویژگی برنج های ایرانی چیست. با ما همراه باشید.

اسامی برنج های ایرانی

برنج های ایرانی در مناطق مختلف کشور کشت می شود. برنج های شمال، برنج هایی که در جنوب کشور کشت می شوند، برنج های منطاقی مانند اصفهان، زنجان، ایلام، اهواز و.. همگی از انواع برنج ایرانی هستند. اما معروف ترین اسامی برنج های ایرانی را می توان در چند موردی که در ادامه به آن ها می پردازیم، خلاصه کرد.

برنج ایرانی چی خوبهبرنج ایرانی چی خوبه

برنج طارم دم سیاه از انواع برنج ایرانی

نام برنج طارم در بازار خرید و فروش برنج ایرانی پرآوازه است. این برنج ابتدا در استان زنجان و در منطقه ای به نام طارم کشت شده که در حال حاضر بیشتر زمین های زیر کشت مازندران را به خود اختصاص داده است. کیفیت و عطر برنج طارم تا چند ساعت پس از پخت نیز حفظ می شود. برای خرید برنج طارم دم سیاه درجه یک 10 کیلو گرمی کلیک کنید

برنج هاشمی از انواع برنج ایرانی

برنج هاشمی از پرفروش ترین برنج های ایرانی است. خرید و فروش برنج هاشمی در میان اکثر ایرانی ها رواج دارد و ترجیح بسیاری از خریداران برنج ایرانی، خرید برنج هاشمی است. ری کشی برنج هاشمی بسیار خوب است. همچنین برنج هاشمی به دلیل ساقه های باریکی که دارد، از آسیب کرم ساقه خوار در امان است که در نتیجه آن به سموم شیمیایی کمتری احتیاج دارد. از این رو برنج هاشمی را سالم ترین برنج ایرانی می دانیم.اگر به دنبال سالم ترین برنج هاشمی با بهترین قیمت هستید اینجا کلیک کنید.

برنج صدری از انواع برنج ایرانی

برنج صدری گیلان نیز از پرطرفدار ترین برنج های ایرانی است. این برنج در گیلان کشت می شود و عطر و بوی فوق العاده ای دارد. یکی از راه های تشخیص برنج صدری این است که این نوع برنج کمی چرب است و وقتی مقداری از آن را در دست خود بگیرید این چربی را حس خواهید کرد. هم چنین در خرید برنج صدری در نظر داشته باشید که رنگ برنج صدری سفید رو به کرم می باشد.

برنج علی کاظمی از انواع برنج ایرانی

اگر یک بار برنج علی کاظمی را پخته باشید متوجه خواهید شد که در هنگام پخت این برنج، عطر و بوی آن کل فضای آشپزخانه را پر خواهد کرد. برنج علی کاظمی در کنار برنج طارم از خوش عطر ترین برنج های ایرانی است.

برنج قهوه ای از انواع برنج ایرانی

برنج قهوه ای همان برنج سفید است که یک لایه پوسته قهوه ای روی خود دارد که پر از مواد معدنی مفید و ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد. زمان پخت برنج قهوه ای کمی بیشتر از برنج سفید. خرید برنج قهوه ای برای داشتن رژیم غذایی سالم و مفید مدتی است که باب شده است. برای خرید برنج قهوه ای از فروشگاه های اینترنتی مانند فروشگاه معتبر برنج آرتا رحیمی اقدام نمایید.

بهترین برنج عطری ایرانی برای رستوران ها و تالارها را اینجا پیدا کنید

عطر برنج فاکتوری کیفی است که نمی توان به آن عدد و رقم تخصیص داد. اما چیزی که مسلم است این است که همه برنج های ایرانی از عطر و بوی خوبی برخوردارند. نکته قابل توجه این است که هر برنجی با توجه به منطقه ای که در آن کشت می شود، میزان عطر و بوی متفاوتی دارد.

به عنوان مثال عطر و بوی برنج هاشمی که در مازندران کشت می شود با عطر و بوی برنج هاشمی که در اهواز تولید می شود قابل مقایسه نیست. اما در یک برآورد کلی می توان گفت برنج طارم و برنج علی کاظمی بیشترین رضایت مشتری را در مورد بهترین برنج عطری دارند.

بهترین مارک برنج ایرانی

انواع برنج ایرانی در نوع خود بهترین هستند و برای استفاده روزانه یا استفاده در مجالس، رستوران ها، هتل ها و … قابل استفاده هستند. مارک های مختلفی از برنج ایرانی وجود دارند که توصیه می کنیم تمرکز خود را روی نوع برنج و محل کشت آن قرار دهید. درواقع لزومی ندارد در خرید برنج ایرانی به مارک روی کیسه آن توجه زیادی داشته باشید. همین که بدانید برنجی که تهیه می کنید از چه نوع برنجی است و در چه منطقه ای کشت شده بسیار مهم تر از مارک کیسه برنج است.

خرید بهترین برنج اینترنتی

برای خرید بهترین برنج ایرانی نیز بهتر است از فروشگاه های معتبر خرید کنید. اگر به محل های مطمئن فروش برنج دسترسی ندارید، می توانید از فروشگاه های آنلاین خرید و فروش برنج اقدام نمایید.

خرید برنج شمال با قیمت مناسب

برنج شمال در کنار همه انواع برنج ایرانی از استقبال بی نظیری برخوردار است. هر ایرانی ترجیح می دهد که برنج مصرفی خود را از برنج شمال تهیه کند. برا خرید برنج از هر نوعی بهتر است ابتدا یک کیلو به عنوان نمونه تهیه کنید که با پخت آن بتوانید به بررسی کیفیت آن پس از پخت بپردازید. اگر قصد خرید برنج شمال با قیمت مناسب را دارید، می توانید از برنج های شمال با قیمت های متنوع و مناسب که در سایت آرتا رحیمی قرار دارد خرید کنید.

نکات مهم قبل از خرید برنج ایرانی

  • به طور کلی برنج هاشمی از انواع برنج ایرانی از عطر و بوی خوبی برخوردار است. همین طور برنج علی کاظمی قد کشی خوبی دارد.
  • لازم است بدانید که دانه های برنج خشک و سفت بهتر هستند و با گذاشتن چند دانه برنج در دهان و فشردن آن ها به این نکته پی خواهید برد.
  • برنج خوب و با کیفیت نباید بوی کهنگی یا کپک بدهد.
  • دانه های برنج باید در حد معقولی یک دست باشند و انواع دانه های برنج با رنگ های متفاوت را شامل نشوند.
  • برنج ایرانی را باید دور از سرما و طوبت نگهداری کنید و استفاده از نمک و حبه های سیر برای حفظ کیفیت برنج نیز توصیه می شود.

خرید برنج از کارخانه شالیکوبی

یکی از مزایای خرید برنج از فروشگاه برنج آرتا رحیمی، خرید برنج از کارخانه شالیکوبی است. در خرید برنج از کارخانجات شالیکوبی می توانید برنج های تازه و با کیفیت تهیه کنید. همینطور کارخانه های شالیکوبی برنج با کشاورزان در ارتباط هستند که می توانید با خرید برنج از کشاورز، هزینه خرید برنج را کاهش دهید. برای خرید برنج ایرانی با قیمت مناسب فقط چند کلیک کافی است.

برنج هندی چه مارکی خوبه

برنج های خارجی مانند برنج هندی به ذائقه مردم ایران خوش نمی آید و سهم کمی از سفره های ایرانیان را داراست. برنج های خارجی عطر و بوی خوبی ندارند و دیر هضم هستند که این مورد می تواند باعث ایجاد معده درد و سایر مشکلات معده شود. توصیه ما به شما خرید برنج ارزان ایرانی مانند خرید برنج فجر به جای برنج های هندی است.