آیا نمای فایبر سمنت برد برای ساختمان شما مناسب است؟

فایبر سمنت برد به عنوان یک متریال نما و ساخت خانه به نوعی صنعت ساخت و ساز را متحول کرده است. فایبرسمنت برد بهترین را در بین بسیاری از دنیاها ارائه می دهند – ظاهر بافت دار و دانه ای دیوارپوش چوبی واقعی، کیفیت مقاومت در برابر آتش، و توانایی رنگ آمیزی در رنگ های بی شمار، بر خلاف نمای وینیل ، نمای چوب ، نمای سرامیک و سنگ. علاوه بر این، برخلاف سایدینگ آزبست سیمانی، ایمنی در فایبرسمنت برد در نظر گرفته می شود. جای تعجب نیست که نمای فایبر سمنت گزینه ای عالی برای نمای خانه شما است.

فایبر سمنت مصالحی با دوام، ماندگاری و نگهداری کم هستند که برای پوشش بیرونی خانه های مسکونی و همچنین ساختمان های تجاری استفاده می شوند. این پانل های نیمه سفت محافظت و انعطاف پذیری خوبی را ارائه می دهند.

پانل ها با استفاده از الیاف سلولزی، سیمان پرتلند، ماسه، آب و سایر مواد افزودنی ساخته می شوند که در کنار هم باعث دوام و ماندگاری طولانی آنها می شود. به خاطر داشته باشید که ترکیب دقیق بسته به سازنده تغییر می کند.

اگر می خواهید محصولات فایبرسمنت برد خود را سازگار با محیط زیست نگه دارید، بهتر است ترکیبی را انتخاب کنید که حاوی درصد زیادی از الیاف چوب از زباله های صنعتی باشد. همچنین خاکستر بادی نسبت به سیمان پرتلند دوستدار محیط زیست است و شما باید از رنگ های کم VOC، پرایمرها و سایر درزگیرها به عنوان گزینه های پایدار استفاده کنید.

آیا ضد آب کردن فایبر سمنت برد امکان پذیر است؟

انواع فایبرسمنت برد ساختمانی جاذب آب و رطوبت محیط میباشد ،آب بعنوان حلال قوی آسیب رسانترین عامل به سمنت برد طبیعی محسوب میگردد ، بنابراین در مناطق  مختلف کشور آب مهمترین عامل تخریب آجر ها و سنگ ها میباشد که پایداری آنها را به کمتر از یک پنجم عمر مفید کاهش میدهد ، فناوری نانو در آجر و سنگ های طبیعی ساختمان و ضد آب کردن آنها همه خسارت ناشی از جذب آب را بطور کامل حذف مینماید .

آیا فایبر سمنت برد گارانتی دارد؟

از آنجایی که فایبر سمنت برد بسیار ماندگار و مقاوم در برابر آب و هوا است، دارای 30 سال گارانتی محدود است. با این حال، فایبر سمنت برد شما باید به اندازه کافی مراقبت شود تا این تضمین پیشرو در صنعت حفظ شود. گارانتی فایبر سمنت برد یک محصول نوینی می باشد که مورد استقبال بسیاری از مهندسین در صنعت ساختمان سازی قرار گرفته است. همانطور که می دانید بسیاری از متریال های مورد استفاده در ساخت و ساز دارای گارانتی و ضمانت می باشند که در صورت خراب شدن طی مدت معینی می توان از خدمات پس از فروش آن استفاده کرد.

هنگامی که فایبرسمنت برد به درستی نصب شود، محافظت بی نظیر و طولانی مدتی را فراهم می کند که صاحبان ساختمان در همه جا به دنبال آن هستند. نمای فایبر سمنت برد شما سبک کارایی بالا خود را برای سال‌های آینده حفظ می‌کند، بنابراین می‌توانید از هر طراحی ساختمان تجاری برای طول عمر ضمانت فایبر سمنت برد آن اطمینان داشته باشید.

در میان سایر شرایط، گارانتی محدود ، فایبر سمنت برد نقص یا آسیب ناشی از موارد زیر را پوشش نمی دهد:

  • لایه برداری از هرگونه رنگ،
  • لکه یا رنگ
  •  رشد کپک ،قارچ، باکتری یا سایر موجودات زنده
  • عدم نگهداری مناسب
  • آسیب های ناشی از نفوذ آب

آیا فایبر سمنت برد عایق صدا است؟

سمنت برد ورقی از الیاف و سیمان است که حاوی سلولز است. به طور کلی، تخته ها 4 فوت هستند. در ابعاد 8 فوت ضخامت آنها می تواند بین 1/4 و 1/2 اینچ متفاوت باشد.

استفاده اولیه از فایبر سمنت برد به عنوان پشتیبان کاشی است. اما آنها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و دیوارها و کف شما را عایق صدا می کنند.

دلیل مناسب بودن آن برای عایق صدا این است که بسیار متراکم هستند. بنابراین، به عنوان یک عایق عالی در برابر ضربه و صداهای موجود در هوا عمل می کند.

نویز هوا، صدایی است که توسط هوا منتقل می شود. چند نمونه عبارتند از:

  • سمعی
  • سخن، گفتار
  • آلات موسیقی

هوا امواج صوتی را می گیرد و حمل می کند تا زمانی که به یک محیط جامد مانند دیوارها، سقف یا کف خانه شما برخورد کند. از سوی دیگر، نویز ضربه‌ای، تأثیر فیزیکی بر مواد جامد مانند ساختمان‌ها است. به عنوان مثال، کوبیدن درها، هل دادن مبلمان و ضربه زدن به درها.